Szczurowa, dnia 15.12.2021r.
Zestawienie złożonych ofert
Dotyczy zamówienia: na dostawę mebli biurowych do siedziby zamawiającego
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
1. |
KAL-SPORT Paweł Kalita |
9446,40 zł |
2 |
KALL CARRION TRADINK SP. z o.o. Sp. K. |
5473,50 zł |
3 |
Paetner Działalność Handlowa Roman Hebal – Lidia Hebal |
6769,00 zł |
4 |
PHU BMS SP. J.Z. Bielecki |
14208,96 zł |
Gmina Szczurowa zaprasza do udziału w postępowaniu na: dostawę mebli biurowych do siedziby zamawiającego.
Tryb prowadzenia postepowania
1. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129) przy udzielaniu niniejszego zamówienia ustawy Pzp nie stosuje się.
2. Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł Urzędu Gminy Szczurowa.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do miejsc wskazanych przez zamawiającego.
Dostawa do budynku Urzędu Gminy Szczurowa i Domu Ludowego we Włoszynie.
Zamówienie obejmuje także transport, wniesienie i montaż.
Opis wymaganych parametrów mebli, ich wykonanie, skład, jakość, ilość oraz typ został szczegółowo wskazany w załącznikach nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Główny kod CPV: 39100000-3-Meble;
Termin wykonania zamówienia
Wybrany wykonawca dostarczy meble we wskazane przez Zamawiającego miejsce i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż do 28 grudnia 2021r.
Zamówienie obejmuje także transport, wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż umożliwiający natychmiastowe używanie mebli.
Wynagrodzenie płatne w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty.
Okres gwarancji 36 miesięcy.
Sposób przygotowania oferty:
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie pisemnej/elektronicznej w języku polskim. Wypełniony formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć załącznik z wyceną .
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: sgiza@szczurowa.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert bądź w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego. Składając ofertę w formie pisemnej Wykonawca powinien umieścić ofertę,
w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana na adres: Urząd Gminy Szczurowa ul. Lwowska 2 32-820 Szczurowa z dopiskiem: Oferta na dostawę mebli biurowych – nie otwierać przed dniem 15.12.2021 do godz. 9:15
Termin składania ofert upływa wraz z dniem 15.12.2021 r. o godz. 9:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia, tj. 15.12.2021 o godz. 9:15. Zestawienie ofert zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy.
Najkorzystniejsza oferta będzie stanowiła podstawę do zawarcia umowy, o ile cena tejże oferty nie przekroczy środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zadania.
Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %,
2) - - waga –
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę . Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Zarówno w załączniku nr 1 jak i 3-5 ceny muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
Wycenić należy każdą pozycję. Ogólna wartość zawarta w formularzu cenowym powinna odpowiadać cenie ofertowej zawartej w formularzu ofertowym.
Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego
i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienie treści złożonej oferty lub dokonać
w niej oczywistych korekt pisarskich i rachunkowych. Przy ewentualnych korektach rachunkowych za właściwe zostaną uznane ceny jednostkowe.
Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie bez podania przyczyny.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisława Giza tel. 14 632 09 37
Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność techniczną lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Postanowienia umowy
3. Formularz cenowy