2021-12-08
Zamówienia publiczne / ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę mebli biurowych

Szczurowa, dnia 15.12.2021r.

Zestawienie złożonych ofert

Dotyczy zamówienia:  na dostawę mebli biurowych do siedziby zamawiającego

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Kwota brutto

1.

KAL-SPORT Paweł Kalita
al. Rejtana 8    35-310 Rzeszów

9446,40 zł

2

KALL CARRION TRADINK SP. z o.o. Sp. K.
00-090 Warszawa   Al. Solidarności 75/26

5473,50 zł

3

Paetner Działalność Handlowa Roman Hebal – Lidia Hebal
32-820 Szczurowa ul. Lwowska 10

6769,00 zł

4

PHU BMS SP. J.Z. Bielecki
ul. Staszica 22  82-500 Kwidzyn

14208,96 zł


 

Gmina Szczurowa  zaprasza do udziału w postępowaniu na: dostawę mebli biurowych do siedziby zamawiającego.

Tryb prowadzenia postepowania

1. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129) przy udzielaniu niniejszego zamówienia ustawy Pzp nie stosuje się.

2. Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł Urzędu Gminy Szczurowa.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do miejsc wskazanych przez zamawiającego.

Dostawa do budynku Urzędu Gminy Szczurowa i Domu Ludowego we Włoszynie.

Zamówienie obejmuje także  transport,  wniesienie  i montaż.

Opis wymaganych parametrów mebli, ich wykonanie, skład, jakość, ilość oraz typ został szczegółowo wskazany w załącznikach nr 3  do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Główny kod CPV: 39100000-3-Meble;

Termin wykonania zamówienia

Wybrany wykonawca dostarczy meble we wskazane przez Zamawiającego miejsce i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż do 28 grudnia 2021r.
Zamówienie obejmuje także transport, wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż umożliwiający natychmiastowe używanie mebli.

Wynagrodzenie płatne w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej  faktury.

Termin związania ofertą  30 dni od dnia złożenia oferty.

Okres gwarancji  36 miesięcy.

Sposób przygotowania oferty:

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie pisemnej/elektronicznej w języku polskim. Wypełniony formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć załącznik z wyceną .

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy dostarczyć w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: sgiza@szczurowa.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert bądź w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego. Składając ofertę w formie pisemnej  Wykonawca powinien umieścić ofertę,
w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana na  adres: Urząd Gminy Szczurowa  ul. Lwowska 2 32-820 Szczurowa   z dopiskiem: Oferta na dostawę mebli biurowych  – nie otwierać przed dniem 15.12.2021 do godz. 9:15

Termin składania ofert upływa wraz z dniem 15.12.2021 r. o godz. 9:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia, tj. 15.12.2021 o godz. 9:15. Zestawienie ofert zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy.

Najkorzystniejsza oferta będzie stanowiła  podstawę do zawarcia umowy, o ile cena tejże oferty nie przekroczy środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zadania.

Kryteria oceny ofert:

Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:

1)    Cena - waga 100 %,

2)     -  - waga –

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę . Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Zarówno w załączniku nr 1 jak i 3-5 ceny muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.

Wycenić należy każdą pozycję. Ogólna wartość zawarta w formularzu cenowym powinna odpowiadać cenie ofertowej zawartej w formularzu ofertowym.

Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego
i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienie treści złożonej oferty lub dokonać
w niej oczywistych korekt pisarskich i rachunkowych. Przy ewentualnych korektach rachunkowych za właściwe zostaną uznane ceny jednostkowe.

Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie bez podania przyczyny.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisława Giza  tel. 14 632 09 37

Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność  techniczną lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.

Załączniki:

1. Formularz ofertowy
2. Postanowienia umowy
3. Formularz cenowy



 

UG Szczurowa